نوشته شده توسط : ریحانه

محصولاتی برای رفع موهای زاید

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.


شمع اصلاح سکه ای آلورا اطلس 500 گرم

خرید وکس صورت با بهترین قیمت

·         توان چسبندگی بالا به پوست

·         حاوی عصاره آلورا برای تحرک کمتر پوست

·         شفاف کننده و نرم کننده پوست بدن

·         جلوگیری از رویش مو های زیر پوستی

·         مواد تشکیل دهنده : صمغ رزین ،گلیسیرین،اتیلن گلیکول ،رزینات،روغن گیاهی آلورا ،اسانس های مجاز

طریقه مصرف : شمع اصلاح را در دستگاه موم داغ کن آب کرده و مقدار کمی را با کار،توجه داشته باشید که بسار داغ نباشد که باعث سوختن پوست گردد. بعد از خشک شدن بر خلاف جهت رویش مو ها به سرعت شمع اصلاح را کنده تا موها کاملا کنده شوند.

اپیلیدی فیلیپس مدل HP6420

اپیلاتور فیلیپس مدل hp6420 با 20 موچین فشرده شده در کنار هم از جنس استیل ضد زنگ، حتی موهایی با ارتفاع کم‌تر از نیم میلی‌متر را نیز به آسانی برطرف می‌کند. این دستگاه برای استفاده‌ی بانوان می‌باشد و دارای دو دور تند و کند است.

طراحی اپیلیدی فیلیپس HP6420 ارگونومیک بوده و به همین دلیل خوش‌دست است و قابلیت مانور حرکتیِ همه‌جانبه را با یک اشاره و به راحتی فراهم می‌سازد.

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 با برق خانگی متصل به سیم کار می‌کند و دارای سرعت بالایی است. سَریِ آن قابل جدا کردن و شستشو می باشد و یک عدد برس کوچک نیز برای تمیز کردن موهای باقی‌مانده بر روی سَری دستگاه دارد.

طرز استفاده از اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 :

برای نقاط حساس‌تر بدن از سرعت کم دستگاه و برای نقاطی که موهای ضخیم‌تری دارند از سرعت زیاد دستگاه استفاده کنید. اپیلاتور را با زاویه‌ی 90 درجه روی پوست قرار دهید، با یک دست پوستتان را کمی بکشید و اپیلاتور را با دست دیگر در جهت خلاف رویش موها بر روی پوستتان به حرکت درآورید. دقت کنید که دستگاه را به صورت چرخشی و یا عقب جلو کردن مورد استفاده قرار ندهید.

خرید ژیلت  هم میتواند  کمک کند برای از بین بردن موهای زاید بدن که میتوانید از شیک فام تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 7 / 1398 | نظرات ()