نوشته شده توسط : ریحانه

 

مهمترین فعالیت کلینیک رویان چیست ؟

از جمله مهم ترین فعالیت های کلینیک تخصصی رویان، انجام عمل لیپوساکشن برای نواحی مختلف بدن است. بسیاری از افراد مشهور برای داشتن اندامی زیبا به این کلینیک مراجعه کرده و خدمات زیبایی مورد نیاز خود را دریافت نموده اند. کادر پزشکی باتجربه و ماهر و دستگاه های با پیشرفته ترین فناوری مهم ترین قابلیت های این کلینیک برای انجام عمل لیپوساکشن به حساب می آید.

با توجه به آنچه که در بالا در مورد روش های لیپوماتیک و لیپوست توضیح داده شد، بهتر است بدانید که کلینیک تخصصی رویان، بهترین مجری در زمینه انجام این دو روش لیپوساکشن به حساب می آید. بنابراین با کمی دقت و تحقیق متوجه خواهید شد که اگر بخواهید جراحی زیبایی لیپوساکشن خود را تحت نظر یک پزشک معتبر و ماهر و در یک محیط بسیار مجهز انجام دهید، اولین و بهترین مورد انتخابی برای شما کلینیک جراحی رویان خواهد بود.

برگزاری جلسه مشاوره اولیه با یک پزشک حاذق این امکان را برای شما فراهم می کند تا از نظر شرایط مختلف مورد بررسی قرار گیرید. انجام برخی آزمایش های اولیه، پرس و جو در مورد داروهای مخصوص و یا مکمل های غذایی که در حال حاضر و یا از قبل مصرف می کنید، مصرف سیگار و یا احتمالا مشروبات الکلی، بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی و نارسایی های کلیوی از جمله مواردی است که باید توسط پزشکتان مورد توجه قرار گیرد. هر چه تجربه پزشک در مورد جراحی های لیپوساکشن بیشتر باشد، پیش بینی ها و دستوالعمل های وی قبل از عمل برای کاهش عوارض بعد از عمل و بهبود سریع تر، دقیق تر و کامل تر خواهد بود. کلینیک تخصصی رویان این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید مشاوره ای دقیق با یک پزشک حاذق و باتجربه، برای بررسی وضعیت کاندیداتوری خود داشته باشید.

پس از عمل لیپوساکشن در هر یک از نواحی یاد شده، لازم است که وضعیت شما به طور مرتب در بازه های زمانی مشخص توسط پزشکتان چک شود. در کلینیک تخصصی رویان، پیگیری وضعیت بیمار، کمک می کند تا از هر گونه آسیب و عارضه احتمالی پس از جراحی لیپوساکشن جلوگیری به عمل آید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

کار در ارتفاع  با دسترسی طناب

کار در ارتفاع  با دسترسی طناب و بدون داربست چیست ؟

هر فعالیتی در ارتفاع بیشتر از 2.1 متر انجام شود و با دسترسی طناب صورت بگیرد کاردرارتفاع نام میگیرد مانند نماشویی با طناب و پیچ و رولپلاک نما . زیرا در این کارها  که باید روی سطح انجام شود دسترسی به آنها امکان پذیر نمی باشد و راهی به جز دسترسی طناب نمی ماند . البته استفاده از داربست برای کاردرارتفاع نیز وجود دارد . اما به دلیل قیمت بسیار بالا و خطرات بسیار نسبت به دسترسی طناب در رده پایین تری قرار می گیرد .

 از خدمات  کاردرارتفاع می توان به دسته های خدمات نما روی داربست ، خدمات با طناب ، و روش های دیگر مثل روش هایی که از نردبان ، جرثقیل ، کلایمر استفاده می کنند ، تقسیم بندی می شود . در  روش هایی که برای کار در ارتفاع  در نظر گرفته می شود . استفاده از کلایمر بسیار خطرناک تر است . زیرا بار های بسیار سنگین را جابه جا می کند .

انجام این کار بسیار سخت می باشد . با اینکه وسعت انجام این کاردرارتفاع و دسترسی طناب در ایران با رشد سریعی روبه رو شده است اما افراد کمی پیدا می شوند که قادر به دسترسی طناب و انجام  کار در ارتفاع  باشند . زیرا این کار با سختی بسیاری روبه رو است . و تنها افرادی می توانند کاردرارتفاع را انجام بدهند که بسیار نترس و شجاع باشند .

همچنین این افراد باید در کار های فنی و خدماتی دارای مهارت و هنر بالایی باشند . زیرا کاردرارتفاع تنها مختص به یک ساختمان نیست . بلکه  کار در ارتفاع  و دسترسی طناب  می تواند در صنایع هوایی و دریایی هم مورد استفاده قرار میگیرد .

 

لوازم کار در ارتفاع  با دسترسی طناب :

امروزه با پیشرفت فناوری لوازم و وسایل زیادی برای کاردرارتفاع در نظر گرفته شده است .

نکته مورد نظر در انتخاب لوازم کاردرارتفاع این است که متاسفانه لوازمی که ایران برای این کاردرارتفاع با دسترسی طناب  تولید می کند . دارای اطمینان برای کاردرارتفاع های بلند نیستند . به همین دلیل با وجود اینکه قیمت لوازم فرانسوی کار در ارتفاع  بسیار گران است . اما پیشنهاد می شود . که از لوازم فرانسوی برای کاردرارتفاع استفاده کرد . زیرا بسیار ایمن تر و بهتر طراحی شده اند .

برای نمونه می توان به مارک هارنس البرز اشاره کرد که به تولید لوازم و ابزار کاردرارتفاع با دسترسی طناب می پردازد . این مارک به تازگی وارد بازار کاردرارتفاع شده است . اما لوازمی که تولید می کند غیر استاندارد است . و برای دسترسی طناب  طبق اصول خاصی ساخته نشده است .

از نمونه کار های فرانسوی که خود را در کار در ارتفاع  با دسترسی طناب ثابت کرده است . می توان به طناب مارک شانت اشاره کرد که لوازم خود را در حوزه کاردرارتفاع با دسترسی طناب بسیار ایمن و عالی طراحی  و به بازار عرضه کرده است  .

محیط های کاردرارتفاع :

  •  کاردرارتفاع در محیط های صنعتی
  •  کاردرارتفاع در محیط های شهری
  •  کاردرارتفاع در صخره ها و طبیعت

1 ــ راپل با  استفاده از دسترسی طناب در محیط های صنعتی :

محیط های صنعتی را می توان محیط های مانند نفت ، گاز ، پترو شیمی ، صنایع فراساحل ، دکل های نفتی ، شرکت های کشتی سازی ، کارخانه جات ، توربین های بادی و… دانست .

انواع خدمات کار در ارتفاع ( راپل)  با دسترسی طناب در صنعت :

·      انجام بازرسی های دوره ای

·      انجام انواع تعمیرات و نگهداری های سازه های دریایی

·      انجام بازرسی دکل ها ئ توربین های بادی

·      انجام زنگ زدایی

·      رنگ آمیزی

·      آلودگی زدایی در سازه های بلند

·      شست و شوی سازه ها

·      راپل کاری

·      مقاوم سازی

·      پیچ ورولپلاک

·      جوشکاری

·      برشکاری

·      مونتاژ

·      نورپردازی

·      ترمیم و تعویض نور در کارخانه جات

·      انواع بازرسی در صنایع ( نفتی و غیر نفتی ) به صورت غیر مخرب

·      انوام بازرسی برای کشتی ها ( ضخامت سنج ، رنگ ، پوشش و … )

·      اصلاح سازه های ساحلی غیر ساحلی

 

2 ــ کار در ارتفاع  با دسترسی طناب در محیط های شهری :

بیشترین خدماتی که در شهر ها برای کاردرارتفاع با دسترسی طناب انجام می شود .  نماشویی با طناب است . اما می توان گفت به دلیل نا ایمن بودن داربست از کاردرارتفاع با دسترسی طناب استفاده می شود . تا بتوان فعالیت های بسیاری در حوزه ساختمان ها انجام داد .

خدمات کاردرارتفاع با دسترسی طناب در سطح شهر:

·      نماشویی با طناب ( نماهای شیشه ای ، کامپوزیتی ، سنگی ، سیمانی ، آجری )

·      پیچ و رولپلاک نما

·      مقاوم سازی و محکم سازی سنگ نما

·      نصب نما ساختمان

·      نصب انواع شیشه درنما

·      بازرسی سازه های ساختمانی

·      نقاشی نمای ساختمان

·      نورپردازی ساختمان ها

·      نصب تابلو ها و بنرها

·      نورپردازی سازه های شهری

·      تعمیر لوله آب بدون داربست

·      بستن درز انقطاع

·      راپل کاری

·      شستشوی نمای آبری

 

 

3 ــ کار در ارتفاع  با دسترسی طناب در محیط های طبیعت و صخره ای :

درباره کاردرارتفاع با دسترسی طناب در این حوزه می توان گفت در کوهستان ها صخره ها را گاهی اوقات می توان مشکل ساز دانست . به صورتی که خیلی کم می توان صخره ای را پیدا کرد که بتوان راحت از آن بالا رفت و به آن دسترسی پیدا کرد . ایمن ساختن این صخره ها توسط افراد متخصص که بانام تکنسین های دسترسی با طناب شناخته شده اند . انجام می شود . زیرا در صخره ها می توان مشکلاتی نظیر ریزش کوه و ریزش سنگ ریزه ها در جاده یا در مخازن پشت سدها به وجود بیاید .

البته این نکته هم می توان در نظر گرفت که در برخی از موارد کاردرارتفاع با دسترسی طناب در این مکان ها برای هرس درختان و نگهداری درختان استفاده می شود .



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تکنیک رمان پلیسی

 

بعد از انتشار نوشته‎ای کوتاه درباره سرگذشت ترجمه آثار پلیسی جنایی و سیاهه صد اثر برتر در این گونه‎ی ادبی این دومین مطلب از سری مطالبی‎ست که تحت عنوان «پرونده ادبیات پلیسی و جنایی» در «مد و مه» منتشرمی‎شود. پرونده‎ای به مناسبت رویکرد تازه‎ای که به ادبیات پلیسی جنایی در حوزه‎ی نشر پ، ر این روزها شاهد هستیم. نکته نجاست که پس از قریب به سه دهه رحوت و سستی در ترجمه و انتشار آثار پلیسی جنایی که باعث شده بود که به ندرت ناشری تمایلی به انتشار متداوم چنین آثاری داشته باشد، خوشبختانه در یکی دوسال اخیر شاهد یک رسد کمی(و در عین حال تا اندازه‎ای کیفی) انتشار عناوین مختلفی در این زمینه بوده‎ایم و ناشران متعددی هم در مجموعه‎ایی با نام‎های گوناگون به چاپ رمانهای پلیسی جنایی ارزشمند پرداخته‎اند. اگر دربازار کتاب عرضه را بر اساس و مبتای تقاضا ارزیابی کنیم، این رونق را باید پای علاقه ای بگذاریم که مخاطبان و مردم به دانلود رمان پلیسی نشان می‎دهند.

پس با این ضرورت ماهم به سراغ ادبیات پلیسی جنایی می‎رویم که متاسفانه مطالب جدی درباره آنها کمتر نوشته شده. ما در این پرونده که به تدریج در لابلای مطالب روتین «مد و مه» ارائه می‎کنیم، علاوه بر نوشته‎هایی تازه گلچینی از مطالب ارزشمندی هم که پیشتر منتشر شده به خوانندگان علاقمند عرضه خواهیم کرد. دوستانی که علاقمند به این پرونده هستند می‎توانند از طریق برچسب‎های انتهای مطالب و با کلیک کردن روی «پرونده ادبیات پلیسی جنایی» کلیه مطالب این پرونده را یکجا روی صفحه اصلی مشاهده کنند.

مفاله زیر که به تکنیک در رمان پلیسی می‎پردازد برگرفته از کتاب «الفبا» شماره ۲ از صفحه ۱۷۶ تا ۱۸۰ است که در سال ۱۳۵۲ توسط نشر امر کبیر و به  همت غلامحسین ساعدی منتشر شده است.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

 

این روزها که تب کرونا داغ شده است مردم با نگرانی در تب و تاب خرید محصولات مراقبتی هستند تا از گزند این بیماری خطرناک در امان مانده و به راحتی محصولات اصل و غیر تقلبی را با ساده ترین روش تهیه کنند

متاسفانه این روزها بازار محصولات مرتبط با تندرستی و کرونا بسیار داغ شده و مردم عزیزمان سردرگم شده‌اند که از کدام شرکت محصولات پزشکی بخرند و محصول کدام شرکت اصل است. فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی سدان (سدان مد) با 10 سال سابقه فعالیت آنلاین راه‌حل کلیدی این مساله شده و خیال خیلی‌ها را راحت کرده است.

این روزها با گسترش فناوری‌های نوین، استفاده و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مرسوم شده است ولی با این حال یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم در خرید از فروشگاه‌های آنلاین تخصصی که اطلاعات چندانی در رابطه با آن محصولات ندارند این است که اعتبار واقعی از آن فروشگاه است و کدامیک محصولات اصل و واقعی را عرضه می‌کند.

 

مخصوصا این روزها که تب کرونا داغ شده است و مردم با نگرانی هرچه بیشتر در تب و تاب خرید محصولات مراقبتی هستند که بتوانند از گزند این بیماری خطرناک در امان مانده و به راحتی محصولات مراقبتی اصل و غیر تقلبی را با ساده‌ترین روش‌ها تهیه کنند.

 

معمولا این فروشگاه‌های اینترنتی محصولات متنوعی را برای فروش به نمایش می‌گذارند و برخی دیگر تنها به فروش محصولات خاص و یا برندهای خاصی می‌پردازند. همچنین برخی از آن‌ها محصولات صرفا اصل و برخی دیگر با کمی شیطنت‌های ریز، محصولات غیر معتبر هم بدرقه دستان خریداران می‌کنند.

 

اولین قدم برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی کاملا تخصصی این است که بدانیم در پشت یک فروشگاه اینترنتی، یک کسب و کار فیزیکی و یا یک شرکت تجاری وجود دارد که با گسترش فعالیت‌های خود به صورت فروشگاه اینترنتی، تلاش می‌کند تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و خدمات بهتر و راحت‌تری را به ایشان ارائه کند.

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی نیز یکی از انواع فروشگاه‌های اینترنتی است که امروزه خرید و فروش لوازم مصرفی پزشکی و تجهیزات پزشکی تخصصی و عمومی را برای عموم مصرف کنندگان خانگی و یا مراکز درمانی از کوچک تا بزرگ تسهیل کرده است.

 

یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی می‌تواند مزیت‌های زیادی برای فروشندگان و خریداران داشته باشد. به این معنا که یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند با جلب مخاطبین بیشتر باعث رونق کسب و کار توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی شده و از سویی دیگر می‌تواند موجب تسهیل در خرید برای خریداران لوازم مصرفی پزشکی اعم از عموم مردم و یا مراکز درمانی شود.

 

در مرحله بعد باید نگاهی به تاییدیه‌های سایت فروش تجهیزات و لوازم پزشکی انداخت و باز هم دوباره کمی درباره آن تحقیق کرد و سرانجام اقدام به خرید کرد.

 

همچنین خریداران لوازم پزشکی همچون بیمارستان‌ها، مراکز درمانی عمومی و خصوصی، مطب‌ها و یا حتی عموم مردم می‌توانند برای اطمینان از خرید خود، به قسمت درباره ما فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در خصوص سابقه‌ی فعالیت‌های شرکت و نوع ارائه‌ی خدمات آن کسب کنند و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید از آن فروشگاه کنند.

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان با سابقه‌ی 15 سال فعالیت در زمینه‌ی تجهیزات و لوازم پزشکی که در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی نیز به ثبت رسیده است؛ با دارا بودن برندهای مختلف کالاهای پزشکی این امکان را برای شما ایجاد کرده تا خریدی آسان و بسیار مطمئن را تجربه کنید.

 

همچنین این فروشگاه با دریافت نمایندگی از برندهای مختلف تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی، امداد و نجات و زیبایی، امکان مقایسه‌ی کالاهای مختلف را برای شما به وجود آورده است. شما می‌توانید به راحتی با تماشای تصاویر که دقیقا از همان محصول مورد نظر تهیه شده است، با کیفیت محصولات و ویژگی‌های ذکر شده برای هر محصول در قسمت مربوط به همان محصول، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

این شرکت همچنین راه‌های ارتباطی مختلفی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده تا شما بتوانید به راحتی با دریافت مشاوره از کادر فنی و کارآزموده، پس از برطرف نمودن سوالات خود، اقدام به خرید کنید.

 

علاوه بر این، روش‌های مختلف پرداخت این شرکت اعم از پرداخت از طریق درگاه اینترنتی، پرداخت پس از تحویل کالا و یا حتی کارت به کارت به حساب شرکت، نیز از دیگر ویژگی‌های استفاده از این فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی است که در این برهه که همگی درگیر فرار از بیماری کرونا هستند، جهت ارتباط کمتر خریدار و فروشگاه ترجیح بر این است که پرداخت نقدی درب منزل و همچنین خرید حضوری از فروشگاه فیزیکی از این میان برداشته شود که همین بنمایه به وجود آمدن فروشگاه‌های آنلاین است.

 

روش‌های ارسال متنوع و انتخابی و نیز ارسال رایگان برای تمامی کشور برای خریدهایی با سقف مشخص نیز از دیگر امکاناتی است که این فروشگاه برای آسایش هرچه بیشتر مشتریان خود فراهم کرده است.

 

بنابراین این فروشگاه با دارا بودن تمامی ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی معتبر، می‌تواند بهترین گزینه برای خرید تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی شما باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب وپکیجهایتصفیهفاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهولفاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

 

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساختفاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیمکارشناسیشرکتاوژنمشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 9 / 1399 | نظرات ()